sunnuntai 8. toukokuuta 2016

Primrose & Browns

Sini:
Olen nyt kulkenut töihin aina bussilla, joten työaikani ovat 7.30-13.30. Leipomossa on todella suuri valikoima tuotteita, joten en ole ehtinyt tekemään vielä ihan niitä kaikkia. Osaan jo itsenäisesti katsoa että mitä täytyy tehdä. Seuraamme kahta listaa, joiden mukaan työskentelemme. Aamusta teemme ensin kahviloiden tilaukset ja kun ne ovat valmiita teemme tuotteita joita on enää vähän jäljellä.


Leipomossa on ihana ilmapiiri. Kaikki kehuvat usein toistensa töitä ja ovat valmiita neuvomaan minua jos en tiedä miten joku tuote valmistetaan. Minulle on tällä viikolla tullut kauhea flunssa, joten työkaverini juottavat minulle koko ajan kuumaa sitruuna-hunajavettä, joka auttaa kipeään kurkkuuni. He myös kyselevät usein että onko vointini ok, ja jaksanko jatkaa töiden tekoa.

Kuvassa: Bernie(paikan johtaja), Chyvonne, Sara ja minä.


Lauantaina kun kävelin bussiasemalta kotiin päin, huomasin että Guildhallin edessä oli jonkinlainen tori meneillään. Siinä oli muutamia telttoja ja keskellä oli vanha tykki ja Spitfire-hävittäjä. Hävittäjään olisi saanut mennä istumaan, mutta satoi niin kovin ja minulla oli vähän kipeä olo, joten en mennyt. Torilla oli myös eläimiä, joita sai mennä syöttämään ja silittämään.



Johanna:
Viimeviikolla olin tekemässä alkuruokia, osaan nyt lounaan alkuruokien ja osan illan alkuruokien esillelaiton. Ala carte listan tuotteita en vielä osaa ilman muistutuksia laittaa esille alkuruoissa tai jälkiruoissa.
Pääruoka-annoksia en ole päässyt tekemään, vaikkakin uskon että alku- ja jälkiruoat ovat itselleni tarpeeksi haasteellisia.

Kuvat rapu alkuruoka-annoksesta ja kanaterriini-salaattiannoksesta.
Kampasimpukka-annoksen viimeistelyä.
Vasemmalla suklaakuorrutettu kookosmousse,
valkosuklaa jauhetta, mangoa (kahdella eri tavalla)
ja vaniljakastiketta mini basilikalla kosristeltuna
(en ole varma annoksen nimestä joten pitkä selitys).
Oikealla on crème brûlée annos.
Työmatkallani kävelen yleensä laajan hiekka-alueen läpi, jolla pidetään kaikenlaisia tapahtumia. Tällä hetkellä alueella on sirkus jonka nimeä en tarkkaan muista, mutta olisiko se ollut "circus vegas"?

1 kommentti:

  1. I'm so happy you have a wonderful time there! And hopefully you are better already!

    VastaaPoista